2015. május 4., hétfő

Our team

Az egészben az a jó, hogy minden ilyen szarság csak még közelebb hoz E.-hez. Eddig is egyfajta véd és dac szövetség volt közöttünk, megfejelve szeretettel, szerelemmel, most ez csak még inkább méllyült. Jók vagyunk együtt, nah. És vannak terveink. És már nincs olyan, hogy túl messze van. Lesz költözés is. Most viszont pénzgyűjtés van, vissza is megyek dolgozni. Közben pedig a nagymama megtanulja, mi a dolga egy nagymamának. 

Ebédre beültünk a Zer-be, ahol eddigi londoni életem legfinomabb csirkemellét ehettem, E. és a hatfogú társaságában, aki egy éttermi etetőszékben szórta a puszikat a vendégeknek és a pincéreknek, miközben az én kajámból csórt darabokat majszolta. E. kávéjába macit rajzoltak, habból és kérésre szuper fogyi kaját raktak össze neki, ami még finom is volt.

Itthon pedig összeizzadva aludtam Ficánkával másfél órát, aztán ugráltunk, birkóztunk. Most pedig ülök a fürdőkádban, blogolok, miközben E. vacsoráztatja a törpét. Jó dolgom van, azigazság.

Jah, és az anyósék? Kényszermosoly, cukiskodás. Felőlem mehet, nem vagyok haragtaró. Számomra ők még mindig E. szülei. Azok, akik felnevelték, szerették és szeretik. Sajnálom, hogy felém nem ez a helyzet, de engem meg mások szeretnek, és így van ez jól.

5 megjegyzés:

  1. mi szeretünk:) bár gondolom ez nem vígasztal:) sajnálom a dolgot különben, szinte mindenhol ez a helyzet..

    VálaszTörlés
  2. De vígasztal. Én őket is szeretem, mert tudom, hogy rengeteg áldozatot meghoztak E. hugáért és a gyerekeiért, csak közben haragszom is, mert Ficánkáért nem. Tudom, hogy mindenhol vannak defektes családok, mi nagyon dolgozunk rajta, hogy ne legyünk azok.

    VálaszTörlés
  3. Visszamész dolgozni? Mindig olvasom a blogot, bátorítanálak is állandóan, de tudom, hogy nagyon kemény csaj vagy :) A nagyszülők viselkedése meg annyira nem fair, amennyire csak lehet, de majd bánthatják, hogy nem törődtek eleget a legifjabb unokájukkal, ha már elköltöztetek (alig várom, hogy meghívjatok az új kéglitekbe ;)) E. előtt meg le a kalappal, már a lánykérést is megkönnyeztem, de hogy ennyire szuper ember, az hihetetlen. Nagyon örülök, hogy van Neked :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, visszamegyek, vissza kell mennem. Majd meglátjuk, hogy mennyire lesznek végre igazi nagyszülei Ficánkának. E. nagyon jó ember, neki van a legjobb szíve kerek egy egész világon. Meg sem érdemlem néha. Nah, jó persze, hogy megérdemlem :D

    Annyira örülök a kommentednek, még E.-nek is megmutattam, holott ő egy szót sem ért ebből az egészből.

    VálaszTörlés
  5. Hát, szurkolok ezerrel. Munkához, nagyszülőkhöz, mindenhez. (Esküvőről azért majd számolj be, jó? :)) Nagyszülőket meg nem tudom megérteni, nagyon dühítő, amit csinálnak,de rossz emberek meg nem lehetnek, ha van egy olyan fiúk, mint E., szóval nem tudom, hogy mi lehet a bajuk, de csak sikerül nekik is alkalmazkodni :)

    ui. És persze, hogy megérdemled E.-t, te is olyan jó ember vagy, mint ő, és van egy csodás fiatok is (imádom őt is, a kis csajozó vigyorit :)). E. meg biztos boldog volt, hogy olyan kommentet dugsz az orra alá, amiből egy mukkot sem ért :)

    VálaszTörlés