2013. augusztus 28., szerda

What a bitch

Kezdenek gondok lenni a melóban, amitől aztán mindannyian feszültek és idegesek vagyunk. Tegnap annyira szar napot tudhattam magaménak, hogy pityeregve lifteztem le az alagsorba, hogy átöltözzek és végre hazamenjek. Még az őrült nő is próbált vígasztalni, pedig a kapcsolatunk nagyjából kimerül abban, hogy félek tőle és próbálom messziről elkerülni. Erre tegnap megölelet. Hát, ennyire szar napom volt. Pedig igazából tök jól kezdődött, atán a főnökünkre rájött a dilihopp és minden szarért visszaráncigált a szobákba, amitől nekem komolyan elborult az agyam. Nem értem, hogy ha valaki főnök lesz onnantól miért derogál neki felvenni a földről egy fecni papírt (akkorát, mint a körmöm), helyette sokkal könnyebb visszahívni engem azzal a felkiáltással, hogy az egész szoba koszos és porszívozzak ki rendesen. Megalázó. Voltam én is főnök, de soha nem jutott volna eszembe megalázni a munkatársaimat és az orrukra koppintani azért, amit nekem két másodpercbe tellik kijavítani. Persze azt is megértem, hogy egy főnöknek nem kell minden kis fecni papírért lehajolni, mert ennyi erővel ő is takaríthatna, de könyörgöm ne alázzuk meg a másikat.

Így tegnap először tettem meg azt, hogy érintetlenül hagytam a folyósokat, mert egyszerűen nem volt időm megcsinálni őket, mivel folyton vissza kellett szarságok miatt szaladgálnom a  kész szobákba. Előtte soha nem tettem ilyet, inkább maradtam még 15 percet, de megcsináltam. Illetve ma reggel kaptam egy smst, hogy menjek be 1 órával korábban, de erre is nemet mondtam. Sajnálom, de eljött az az idő, mikor nemet kell mondanom.Tudom, hogy ez most nagyon gyerekesnek hangzik, de a hűűű, de szeretek itt dolgozni hangulatot mostanában átvette a hátam közepére sem kívánom érzés, sajnos pont a főnökünk miatt. Mióta volt az a balesete a szemével, azóta egyszerűen kezelhetetlen, úgy viselkedik, mint egy elkényeztetett tinilány és úgy ugráltat minket, mint a cirkuszos a tigriseit. 

Az pedig, hogy sikeresen összekutyulja a rotáinkat, csak hab a tortán. Már kétszer történk meg az, hogy délutános után reggel kezdtem, aludtam 5 órát közte, mert jönnöm kellett dolgozni. Most meg betett délutánosnak úgy, hogy tudta másnap utazok Magyarországra. Mindeközben pedig elengedett 3 ember is szabadságra, úgy, hogy teltházzal megyünk egész héten. Komolyan nem értem ezt a nőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése