2013. augusztus 28., szerda

Keanu

Ez egyébként teljesen nyilvánvaló volt, hogy nekem akkor kell nyaralni menni, mikor Keanu Reeves egy egész hétre bejelentkezik a szállodába. Komolyan, ilyen az én formám. Esküszöm gondolkodom rajta, hogy megkérem Tomeket tegye el nekem az egyik használt törölközőjét emlékbe.

Update: Itt megnézhető miről is maradtam le a nyaralás alatt. Egyébként a többiek azt mondták, hogy elképesztően cuki volt. ... talán majd egy elkövetkező életben én is megtudom mindezt...

5 megjegyzés:

  1. ááááá neeeeeeeeee! hátha tovább marad és még egymásba futtok!

    VálaszTörlés
  2. Hátha. A remény hal meg utoljára...

    VálaszTörlés
  3. Biztos, hogy nem véletlenül alakult így. Lehet jobb ha nem látod, hogy most hogy néz ki, nem kell utána a szétrombolt szobájába bemenned és elképedni a kupin. Meg aztán ha összetalálkoznál vele a folyosón, akkor a kínos tátogás és elképedés meg minden.
    Megmarad annak az etalonnak, ami volt! :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem keanu kitakarít maga után a szállodában - legalábbis én tökre így képzelem :D

    VálaszTörlés
  5. Tök őszintén pont ő az az ember nálam, aki ha koszos budit hagy maga után, akkor is ő lenne A KEANU REEVES. :) Egyébként meg általános tendencia, hogy a nagyon híres férfivendégek nem hagynak nagy kupit maguk után. A rendező úr is tök tiszta és Liam Nelson is az volt.

    VálaszTörlés