2013. október 21., hétfő

Stays

A hiányosságaim egyike, hogy kb. másfél éve azon gondolkodom, hogy mi a tököm lehet ez a kb. 4 cm hosszú, fém körömreszelő alakú, fehér, műanyag basz, ami nagyjából minden férfi vendégünknél megtalálható. Tegnap aztán elértem a Nirvánát, megvillágosodtam, fény gyúlt az agyamban... 

Történt ugyanis, hogy egy vendégnek sikerült "meggyőznie", hogy vasaljam ki az ingjét. (Mi ilyet nem vállalunk, mert ezek az ingek csuda drágák és a hotel nem vállal felelősséget azért, ha odakozmál, véletlenül.) Mondjuk a meggyőzés nagyjából így zajlott: 
- Megkérném, hogy vasalja ki az ingem... 
- Mi ilyet nem vállalunk, mert bla-bla-bla... bla-bla-bla... 
- Légyszí... 
- De mi... 
- Légyszí... 
- Hát, izé... 
- Adok egy tizest is...
- Nah, jó. Hol az az ing?
Bár, ez igazából tényleg nem az anyagiakról szól, hanem leginkább arról, hogy buzira nincs kedvem kivasalni azt a redvás inget a levegőtlen, fülledt folyóson, ami pillanatok alatt megtellik gőzzel, ha bekapcsolom a vasalót. Szóval, a tizes inkább csak fájdalomdíj.

De nem is erről akartam írni, hanem a 4 cm-es, fém körömreszelő alakú, fehér, műanyag baszról. Ami nem más, mint... tadammmm... és dobpergés... bakkter: gallérmerevítő. Hát, esküszöm az életben nem jöttem volna rá. Igen, az én hiányosságom. Igen, tudom... Sherlock egy másodperc alatt rájött volna. Igen, tudom... Sherlock nyilvánvalóan maga is hord ilyet. 

Gallérmerevítő. Istenem, most olyan okosnak érzem magam.

 

2 megjegyzés: