2016. február 3., szerda

Our church

Elkezdtem egy hosszabb bejegyzést írni arról, hogy hogyan lett miénk a ház. Aztán rájöttem, hogy ez már nem is olyan fontos. Megvan és kész. Jelenleg festünk ezerrel, meg fűtést szerelünk, mert valami nyomás problémánk akadt. Haladunk. Végre.

Közel 200 éves metodista templom lesz az otthonunk. Nincs rendes ablakunk, csak két elektromos a tetőn, a többi mind festett ólomüveg. A fürdőszobán is. Árkádok és hatalmas mennyezet, aminek a festésével most küzdünk, mert egyes helyeket még loft létrával és hosszú nyelű festékhengerrel sem érünk el. És akkor még az ablakpucolás nehézségeiről még nem is beszéltem. De nem panaszkodom, mert gyönyörű, hatalmas és világos. Most azonnal be akarok költözni. 

Kezdjük a várost (Ipswich) is megismerni, pedig nagyon ellene voltunk, talán emlékeztek is rá. A megszeretésében nagy szerpet játszik a ház és a remek elhelyezkedése. Közel van a városközponthoz, a vasútállomáshoz, mégis valahogy annyira védetnek tűnik, mintha kertvárosban laknánk. Talán azért, mert kívülről inkább tűnik egy építészeti furcsaságnak, mint háznak, vagy akár templomnak. Előfordult pár esetben, mikor ki-be járkáltam a kapun, hogy a járókelők megtorpantak és megdöbbentek, hogy itt egyáltalán van kapu és élet. Vicces volt. 

Minden alkalommal, mikor hazajövünk onnan, pityergek. Annyira szeretnék már ott lakni. Még mindig nem hiszem el, hogy végre ránkmosolygott a szerencse. De leginkább már Ficánka arcát szeretném látni, amikor meglátja az új otthonát.

11 megjegyzés:

  1. Jaaaj de jó, micsoda mázli! Nagyon szeretnék majd képeket!!! A Ház a Tatin utcán c. könyv jutott eszembe, abban pofozgatnak ilyen nagy szeretettel egy régi francia házat (na meg főznek benne rengeteget).

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól hangzik!!! Ügyesek vagytok!

    (Majd megnéznélek egy-két év múlva, amikor a plafonról próbálod leszedni a pókhálót... hihi :D , én is küzdök ezzel, pedig nem akkora a belmagasságom, mint nálatok.)

    VálaszTörlés
  3. úú, engem érdekel a történet (is)! Nagyon szuperul hangzik a ház, ilyen helyen én is szívesen laknék.

    Bezzeg: ha van vm ötleted pókhálótlanításra... akkor jöhet! :))

    VálaszTörlés
  4. templomban laktok? hát ez elég menő:)

    VálaszTörlés
  5. annnnnyira nagyon megérdemeltétek! iszonyatosan gyönyörű és engem is érdekel a háttérsztori! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper izgalmas lakóhely lehet! Mióta lakóház? És csak ti laktok benne? Elég menő mindenképpen :)

    VálaszTörlés
  7. De jóóó! :) Eszméletlen jól nézhet ki, meg annyira eredeti. Kívánom, h végezzetek minél hamarabb, kiszabaduljatok a szülőktől,és élhessétek a saját életeteket együtt! :)

    VálaszTörlés
  8. Júúj, mikor jössz haza élménybeszámolni??? :)

    VálaszTörlés
  9. Az előző képek alapján én tényleg azt mondtam volna, hogy templom, ezek szerint nem áll messze az igazságtól:) Engem nagyon érdkel a bejegyzésed arról, hogyan lett tiétek. az ablakokat imádom:)

    VálaszTörlés