2011. augusztus 22., hétfő

Supergirl


Citrocsepp kúrába kezdtem, tehát hős vagyok. A hatását imádom ellentétben az ízével, ami förtelmes. Egyes híresztelések szerint, csak nekem förtelmes, mert különböző tesztalanyokkal vizsgálva senkinek sem volt olyan keserű, mint nekem. Én bárhogy hígítom ökölbe szorulnak a lábujjaim az ízétől. Pedig kipróbáltam a "garantált" keserű ízmentest is, nekem az sem volt az.

A hatása ugyanolyan rámenős, mint az íze. Az egy dolog, hogy adsz egy óriás rúgást a C vitamin bevitelednek, de mellette olyan, mintha egyfajta természetes antibiotikumot szednél. Kiöli a nemkívánatos gombákat, baktériumokat és csírákat a testedből. Egy nőgyógyászati folyást pl. néhány nap alatt rendbe kap, ami azért valljuk be nem hátrány.

Szóval feltétlen híve vagyok a grapefruitmag-kivonatnak, csak ne "fájna" minden nap a bevétele. De hát ilyen a hősök élete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése