2013. június 26., szerda

Hungry

Most már valóban vicc számba megy az egész, el sem hiszem, pedig egész életem nagyjából erről szól. Arról, hogy folyton éhes vagyok és folyton eszem. De igazából most kezdek csak aggódni magamért igazán, mert szerintem ez már nem normális. Oké, most tartunk ott, hogy legalább már nem fogyok, tartósan tartom az 55 kilót, de már nagyon kínos, mennyit zabálok.

Egy átlagos napom úgy kezdődik, hogy egy nutellás zsemle, kávé vagy fél liter kóla, mert szükségem van a koffeinre. Ebédig megeszek még egy magos müzliszeletet, aztán ebédre csirke vagy hal, sültkrumpli vagy rizs és saláta. De igazából azután kezdődik az ámokfutásom, mikor hazaérek, mert két nutellás kenyérrel kezdek, aztán egy nagy csomag jelly bean, vacsora (csirker, hal vagy marha, köretnek: jázminrizs vagy krumpli, saláta bőséggel), ezután még gyümölcs (tudom, tudom, megrohad a beledben estére, de ki a fene tud ellenállni az ananásznak?!) és itt még nincs vége, mert jön két kis csomag chips. Aztán szerencsére elfáradok és lefekszem aludni, de reggel úgy kelek, hogy éhes vagyok, nagyon.

Tudom, hogy az étkezéseim cukortartalma megkérdőjelzhető, viszont mentségemre szolgáljon, hogy fizikai munkát végzek és hát, csessze meg kívánom is. Igen, tudom, hogy gyors az anyagcserém és kicsit magasabb is a testhőmérsékletem, mint ami állítólag normális. És ha most valaki azzal jön, hogy terhes vagyok, azt nyakon vágom, még ha több száz kilométerre van is tőlem. Szóval, valaki adjon tanácsot, mi a fene van velem és mit tegyek, hogy ne zabáljak mindent össze-vissza, mint egy holdkóros viziló.

6 megjegyzés:

  1. ahogy ezt olvastam, felment rám két kiló :D irigylem a genetikádat vagy a szerencsédet. a fizikai munkát annyira nem :)

    VálaszTörlés
  2. Ma elmeséltem ez a nagyobbik húgomnak és ő ugyanezt reagálta. :) Szóval, abbahagytam a panaszkodást. :) Hidd el a mostani fizikai munkám össze sem hasonlítható az eddigiekkel. Áldom a szerencsémet, hogy átkerültem a HH-ba.

    VálaszTörlés
  3. egyébként blackettnek igaza van, egyél nyugodtan! a legtöbb férfi úgyis szereti nézni, ha valaki élvezi az evést és nem csak turkál egy fél adag salátában. az, hogy te emellett még csinos is maradsz, az bónusz :)

    VálaszTörlés
  4. látszik, hogy még nem láttál enni engem..én talán még ennél is többet eszem, a nők néha megszólnak, a férfiak meg szeretik nézni, úgyhogy szó szerint is szard le, éljen a gyors anyagcsere!

    VálaszTörlés
  5. lazán kapcsolódik :D, de az alnwicki gyilkos kertben voltatok már?

    VálaszTörlés