2013. június 13., csütörtök

Dear Director

Ott álltam a szoba közepén a kosarammal a kezemben, mikor szembetalálkoztam 20-as éveim kedvenc filmrendezőjével. Igazi gyönyörű pillanat volt, az állam kb. a földet súrolta és csak annyit tudtam kinyögni: Hello. (Igen, ha Benedict Cumberbatch-csal találkoznék, valószínűleg sírnék.) És erre mit csinál ez az arany tündér ember? Hálásan megköszöni, hogy kitakarítottam a szobáját, megkérdezi, hogy tegnap is ugye én, nekem meg csak bólogatni van erőm és hülyén vigyorogni. Mire kezembe nyom egy 20-ast és valóban látszik rajta, hogy hálás, és nem csak megjátssza. Kitámolygok a szobából, bár még kedvem lenne megkérdezni, hogy ugye a következő filmjében is fog szerepeli Luke Wilson és jajistenem, de mennyire bírom a filmjeit, de nem lehet, mert benne van a kézikönyvben (gonosz, gonosz kézikönyv), hogy nem tudhatja a kedves vendég, hogy felismertem. Pedig úgy szerettem volna megölelni.

Az öreg dalszerző bácsi (aki egyébként pont úgy néz ki, mint Billy Nighy a Love Actually-ban), már előre köszön, mondania sem kell, tudom, hogy az ablakot kinyitva kell hagyni, utálja a függönyt és csak a redőnyt használja. Általában ki sem dugja az orrát délelőtt és este csak 8 körül ér vissza. Ideális vendég, de komolyan, mert simán lehet nála takarítani, turn down-olni, nem bassza szét a szobát még akkor sem, ha a történetesen vele van a barátnője. 

Közben pedig visszajött a nyaralásból Tomek, a kisfőnök. Vigyorogva közölte velem, hogy ugye tudom, hogy ez a tréning egy éves, és mostantól havonta egyre el kell mennem, plusz el kell kísérnem a staff meetingekre is. Azt hittem csak szivat, de a főnököm arcát látva mindez komoly. Szóval, így állunk. Megkaptam az új szerződésemet is, mert lejárt a 3 hónap próba. Sajnos, ebből a pénzből még mindig nem fogok meggazdagodni, bár így azért nagyságrendekkel könnyebb, hogy E.-vel összebútoroztunk. 

Az pedig, hogy lesz egy szabad szombatom, az maga a megvalósult álom. Az pedig, hogy E. azt tervezi, hogy NAGY városnéző túrára indul velem, maga a mennyország.

6 megjegyzés:

  1. úristen te lány, előbb-utóbb tényleg belefutsz valami BC-be vagy Keanuba vagy ilyesmi, hát én meg fogok halni :D legalább annyira, mint te.

    jó, egy éves a tréning, de akkor is, ez legalább komoly dolog és akkor nem hinném, hogy supervisor leszel simán, hanem valami annál is sokkal menőbb. nem utolsó sorban pedig angol képzésed lesz! azért az elég döfi! kettőt pislogsz és staff manager vagy valami ilyesmi pozíciót kapsz.

    VálaszTörlés
  2. hát én erre csak tele szájjal vigyorogni tudok
    you go girl

    VálaszTörlés
  3. De jó!! (ha elküldenek erre az egy éves képzésre, akkor tutira JÓ hosszú távban gondolkodnak veled!!)
    És ehhez jön majd még (lassanként most már tutiziher) BC is :D

    VálaszTörlés
  4. Iszonyúúújóóó! :)
    Azt mondjuk, nem tudom, ki az a rendező, áruld már el, kilyukad az oldalam!!!

    VálaszTörlés
  5. Miután elmeséltem E.-nek, azt mondta, hogy alig várja, hogy összefussak BC-vel, mert kíváncsi milyen az, mikor idegösszeropanást kapok. :D

    @Kriszta, azt hiszem te láttad a Fantasztikus Róka urat, ugye? Hát, ő. :)

    VálaszTörlés
  6. én már most tiszta féltékeny vagyok :DDD

    VálaszTörlés