2014. január 8., szerda

Faves of 2013

Jövök olyannal, hogy az elmúlt év kedvencei:

Könyvek: nos a múlt év nem nagyon bővelkedett könyvekben. Nyilván az én lustaságom is közrejátszott ebben, meg az is, hogy angolul olvasni még mindig nem megy könnyen. Magyar könyveket beszerezni meg nem nagyon tudok. De majd most, hogy megkaptam a csuda e-olvasót.

Neil Gaiman: Fortunately, the Milk
Már csak azért is kedvenc, mert alá van írva, és nekem még mindig NG a plátói szerelmem.

George R. R. Martin: Sárkányok tánca
Most mit mondhatnék... utálom ezt az öregembert, mint a bűn, de nem bírok magammal, ha erről a sorozatról van szó.

Nemere István: A fantasztikus nagynéni
Újból felfedeztem a delfin sorozatot, szóval lesznek mé ifjúsági regények, azt hiszem.

Filmek: mivel E. borzasztó nagy filmimádó, így abszolút el vagyok kényeztetve ilyen téren.

Felhőatlasz: egyszerűen zseniális. Könyben nem, szerintem egyszerűen nem jön át. Viszont a film elképesztő.

Hobbit: most mit mindjak erre... jövőre már nem lesz mit várni

The lovely bones: E. még nem látta, így együtt nézve egészen különleges élmény volt.

Tv-sorozatok: rengeteg sorozatot nézek, realitytől az igazi hardcore shit-ig. Szerintem nem lehet megunni őket.

Him and Her: gusztustalan angol sorozat, szívem szerint azt mondanám, hogy E. kényszerít a nézésére, de nyilvánvalóan hazudnék.

Doctor Who: visszavonhatatlanul imádom. Haragudtam az 50 éves évfordulós epizódra, de vígigbőgtem a karácsonyi részt. Matt Smith, hiányozni fogsz.

Game of thrones: remélem még jó néhány évig, minden tavasszal

Zene: a zenék csak úgy ragadnak rám, magam sem értem, hogy hogyan, mikor.

Of monsters and men: lassan kivülről tudom minden számukat, vessetek meg, de imádom.

Mumford and sons: még mindig.

Idén kimaradt a netről szedett kedvencek, mert nem netezek sokat. Talán majd idén, most, hogy ez a multifunkci szépség a kezemben van.
Így aztán nem marad más hátra, mint kicsit megkésve bildog új évet kívánjak. Az évértékelésemet már megírtam a molyon, ha jókedvemben leszek ide is bekerül. Puszi, pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése