2014. február 13., csütörtök

Fuckyeah

Valami cudar véletlen folyamán tagja lettem egy face csoportnak, ami a volt általános iskolámról szól. Az, hogy olyan képek is kikerültek oda, amit szívem szerint megsemmisítenék, azt inkább hagyjuk. Pedig meg kell, hogy állapítsam, hogy az akkori énképemmel ellentétben egészen jó kis csaj voltam. Leginkább azonban az osztálytársaim és a tanáraim miatt esnék neki ezeknek a képeknek ollóval, filctollal vagy öngyújtóval. A kép feltöltőjének is.

Arról nem is szólva, hogy az oldalon mennek a súlyos nyelvcsapások a volt osztályfőnökömnek, aki szerintem egy kétes értékű álszent köcsög. Még élénken emlékszem a 8.-os felvilágosító óráira, amikor kicikizett a kis melleim miatt. A melleim miatt, mindenki előtt. És tegyük hozzá, hogy nőről beszélünk. Az pedig csak egy utolsó adalék, hogy a legutolsó osztálykirándulásunkon gyakorlatilag szemet hunyt afölött, hogy az osztály háromnegyed része egymásba gabalyodva dugott, szexelt, kavart, miközben ő úgy tett, mintha aludna (páran - egészen pontosan 3-an, lányok - próbáltuk felébreszteni, elmondani neki mi történik, de végig sem hallgatva minket visszazavart minket a hálótermünkbe, a szexelő kölkök közé.) Majd hazafelé a buszon előadta, hogy mindannyian felelősek vagyunk a tetteinkért, mert már felnőttek(!) vagyunk. 13-14 éves kamaszok, mint felnőttek. Azóta is emésztem.

Isteni szerencséje volt, hogy egyetlen lány sem esett akkor teherbe, és mostani eszemmel tutira elmeséltem volna amit hazaérek Anyunak. Az akkori eszemmel viszont borzasztóan meg volt ijedve. Értettem, hogy ez a dolog valahogy nem normális, de egy "okos", felnőtt ember, az osztályfőnököm mondta és adta rá a felhatalmazást. A mai eszem azt súgja, hogy ha mindez az én gyerekemmel történne, én ennek a tanárnak a belét is kiereszteném. Mások pedig, hevesen nyalnak neki, piedosztára emelik, kedvenc tanáruknak szólítják. Én pedig hallgatok, és kurvára nem értem, hogy a faszba kerültem ebbe a facebook csoportba, mikor az elmúlt 23 évemet azzal töltöttem, hogy igyekeztem messziről elkerülni mindent és mindenkit, aki ahhoz a mocskos helyhez kötött.

2 megjegyzés:

  1. Kb. 5 éve egy baráti társaságban összefutottam egy volt fiú osztálytársammal, aki elmesélte, hogy azon az osztálykiránduláson vesztette el a szüzességét. Elmondta, hogy akkor azt borzasztó menő dolognak tartotta, de most egy kislány apukájaként szívesen elbeszélgetne a volt ofőnkkel.

    VálaszTörlés