2014. február 19., szerda

Vizsla

Most, hogy Anyóskáék half term szabadságukat töltik Anglia valamelyik távoli csücskében, megkaptam ama nemes feladatot, hogy főzzek az embernek. Aki ismer az tudja, hogy gyűlölök főzni, így nekem eddig teljesen jó volt, hogy Anyóska nem engedett a konyhája közelébe se, mondván, hogy Apukának nagyon kényes a gyomra, ki tudja, hogy a magyar ételektől miket produkálna.

Most viszont nyilván E. nem maradhat étel nélkül, így kénytelen vagyok főzni. E. már előre retteget, mert én folyton azt mondogattam neki, hogy nem tudok főzni, ami egyébként nem igaz, csak könnyebb ezt a magyarázatot adni. Tudok főzni, de utálok, én enni szeretek és pont. 

Tegnap aztán pörkölt volt csiga (vagy valami hasonló) tésztával, ami igazán jól sikerült, E. kétszer is evett belőle. Majd jólesően elnyújtózva az ágyon konstatálta, hogy mégis tudok főzni, és ez milyen jó. És még a vizsla is jó volt. Ezt a részét nem pontosan értettem, ezért visszakérdeztem: hogy mi? Vizsla. Milyen vizsla? Hát, amit főztél. Kipukkant belőlem a röhögés, E. pedig bámult nagy kerek szemekkel, hogy mi bajom. Szóval, csak, hogy mindenki tudja tegnap nálunk kutya volt vacsorára, szép gusztusosan megterítve, csigatésztával.

Persze később azért tisztáztuk, hogy a vizsla az a nagy barna kutyus, amit meg vacsorára ettünk az pörkölt volt. Ma brassói lesz, igazán kíváncsi leszek rá, hogy szerinte mégis mit eszünk ma.

5 megjegyzés:

  1. egyem a szívét, tanul magyarul? :D

    VálaszTörlés
  2. :D hát Rézi, most olvasás közben kipukkand belőlem a röhögés, még most is könnyezek :))
    Köszönöm ezt az élményt, rámfért! :D

    VálaszTörlés
  3. egyébként... lehet, hogy csak tetszik neki ez a szó: vizsla :)

    VálaszTörlés
  4. ac: nem tanul, ahhoz kicsit lusta. :) Csak megmaradnak a fejében szavak, amiket többször hallott. Mondjuk a pörköltöt is hallotta már párszor, de az ö és ü betűkkel kicsit hadilábon áll. :)

    JamiC: nincs mit, nekem is egy élmény volt. :) Egyébként biztosan tetszik neki a szó, mert elég gyakran felmerül különböző kontextusban. :)

    VálaszTörlés
  5. Vizsla... most nagyon röhögök...

    VálaszTörlés