2014. november 20., csütörtök

Colours

Nem vagyok szexista, de kicsit meglepődtem, mikor az eredetileg rendelt sötétkék-türkizkék párosítás helyett rózsaszín-lilában küldték meg a rágcsa kendőt. Mivel Ficánkát nem érdekelték a színek és szinte azonnal a szájába tömte a kendő gumis végét, így úgy döntöttem, nem reklamálok, marad ez.

Délután nem tudtam kire hagyni Ficánkát, ezért együtt mentünk meghallgatni az előadás a hozzátáplálásról. Mindenki el volt ájulva milyen csodaszép kislányom van. Igyekeztem mindenkit kijavítani, hogy nem lány, hanem fiú, de nagyjából úgy néztek rám, mint egy őrültre. Végül az egyik anyuka ki is bökte, hogy:
- De hát rózsaszín kendője van!
- A nadrágja meg szürke, a felsője robotos, a kabátja meg kék. Van még valami probléma?

Nem szereztünk barátokat.

4 megjegyzés:

  1. Dudit is rózsaszín -zöld baglyos sapkában, citromsárga-pink kockás kabátban, lila cipőben és nadrágban is megdicsérik , hogy "de helyes kisfiú"....
    Átérzem a dolgot :)
    Ám megnyugtatlak, hogy Benny igazi kis úriember :) és már most férfias.( a rágcsakendő ellenére :):))

    VálaszTörlés
  2. Szóval, akkor még számíthatok hasonlóra? Megnyugtató... :) Egyébként nem is tudtam, hogy olvasod a blogot. :)

    VálaszTörlés
  3. Bennyt is, Borit (Dudit) is imádom, bárminek nézzék őket. :)

    VálaszTörlés
  4. de még mennyire, hogy olvasom :) bearanyozod a késő estéimet :)

    VálaszTörlés