2014. november 12., szerda

Have a laugh

Esküszöm, hogy Ficánka humorban jobb, mint Jim Carrey. Reggel a szokásos peluscserét intéztem a pelenkázó asztalon, éppen ott tartottam, hogy összetekertem a használt pelust, hogy bedobjam a kukába. Éppen csak pár másodpercre fordultam el. Mégis mennyi lehet, amíg az ember kidob egy pelenkát? Mire visszafordultam az egész asztal csordultig volt szarral.

Mindez tökéletesen hangtalanul történt, abban a két másodpercben, amikor elfordultam. Szerintem a döbbenetet látni lehetett az arcomon, mert Ficánka felnevetett és azzal a lendülettel lenyomta a torkán az ujját. Sugárban ömlött vissza az alig tíz perce megevett tej. Jah, és mindezt nyilván pont akkor, mikor késésben voltunk. 

Röhögtem. Ezt másként nem lehet. 

6 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy tökre amatőr vagyok, mi? :D Ezzel a pelenkázós témával mindig meg tud lepni. :)

    VálaszTörlés
  2. Á, ez nem amatőrség kérdése. Ilyenek, amiket leírsz, még velem se fordultak elő 4,5 év alatt, két gyerekkel :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint a fiamból humorista lesz. Végülis azt már most tudjuk, hogy altesti humorból jobb, mint Jim Carrey. :)

    VálaszTörlés
  4. én még ennyit kaka-pisi vicceken nem nevettem, mint most Ficánka produkcióin :D

    VálaszTörlés
  5. Látod, tényleg igaza van E-nek, nem is kell nekünk macska. :)

    VálaszTörlés