2014. november 2., vasárnap

We

Olvasok egy baba-mama fórumot, próbálom kitalálni, hogy mit kapjon Ficánka karácsonyra. Mindenki áradozik egy bizonyos Jumperoo-ról, én meg próbálom kitalálni, hogy mi a fene lehet az, mert kép bezzeg nincs hozzá. Aztán egyszercsak beír egy mami, hogy:
"Mi is nagyon szeretjük, gyakran üldögélünk benne. Hamar el is fáradunk. :)"

Ettől a beírástól nem lett ugyan könnyebb, de próbálom elképzelni, hogy olyan lehet, mint egy karosszék, ahol a baba az anyuka ölében ül - értsd: mi - és a szék mondjuk ugrál (a nevéből kiindulva) vagy rezeg velük. Aztán valaki megszán, tesz be képet, és kiderül, hogy voltakép egy baby komp-ról van szó.

Miért? Miért? Miért kell többesszám első személyben írni egy babáról? Miért? Fel nem foghatom. 

Egyébként ma nem sírtunk.

2 megjegyzés:

  1. Ma egyébként majdnem leírtam én is egy mondatot többesszám első személyben, de még idejében észbe kaptam. Szerintem ez valami abszolút otthon ülős mamis dolog.

    VálaszTörlés