2012. november 30., péntek

Privet (Drive) life


Szégyenletes, hogy mióta nem írtam. Nem azért mintha nem történne semmi, mert nagyon is történik, csak nem igazán olyanok, amiktől csillagokat kapnék, vagy kommenteket. Nem járom London utcáit, nem lógok múzeumokban, könyvtárba is ritkán jutok el… nos, igazából ez mind nem igaz. Járom London utcáit, csak csupa olyan helyre cipelem el E.-t, ahol én már jártam és ő mint egy kisgyerek csodálkozik rá dolgokra. Nyilvánvalóan jobban kiigazodom London metró térképén, mint ő. Engem jobban lenyűgöznek a csodák, amiket London kínál, mint őt valaha is fogják, viszont minden alkalommal elképed azon, hogy mennyit tudok a szülővárosáról.
Illetve tudnék olyanokról írni, hogy megismertem már az egész családját, Anyut, Aput, Húgit, unokahúgit, unokaöcsit egy közös családi vacsora alkalmával. Illetve tervezzük, hogy jövő nyáron nyaralni Magyarországra megyünk. Talán szerelem. Jó vele, nah. De mivel ez senkit nem érdekel, így ez a bejegyzés is kb. ennyi marad.
Illetve még csak annyi, hogy immár hivatalos, hogy karácsonyra hazamegyek. 20-tól 27-ig elérhető leszek, csak szólok. Most pedig K.-é a napom, mert ez az utolsó napunk együtt, holnap végleg felszáll arra a tetves repülőre és elmegy tőlünk. Bon voyage K. Hiányozni fogsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése