2014. június 30., hétfő

List

Akartam írni egy szép tartalmas bejegyzést a barátságról, de meggondoltam magam, mert nincs kedvem újból és újból felbaszni az agyam rajta. Maradjunk annyiban, hogy vannak, akikkel több ezer kilométer távolságból is megy, és megint vannak, akikkel nem. És nyilván tök kultúrált megoldás hónapokkal ezelőtt törölni valakit a facebookos ismerősök közül, hogy utána számonkérd rajta, hogy miért is nem írt rád, mikor törölted. Mert nem számolom naponta a facebookos ismerőseim, azé`.

Helyette álljon itt egy lista, ami viszont az elmúlt hétben szuperjó volt, mert cicza posztja után én is kedvet kaptam.

♥ szomszéd cicája minden nap a mi hálószobánk ablakában napfürdőzik
♥ E. könyvet olvas
♥ laktóz mentes fagyi
♥ új illatú tusfürdők beszerzése a The Body Shop-ból
♥ The Body Shop megajándékoz egy szuper áfonyás body butter-rel, mert ebben a hónapban volt a szülinapom
♥ 12 kilóval vagyok nehezebb az átlagos súlyomnál és élvezem
♥ Thaiföldre skype-olni
♥ utolsó simításokat végezni az összes babás dologgal kapcsolatban
♥ búcsúajándékot venni, azzal a tudattal, hogy én nem búcsúzom
♥ Bence babával és szüleivel találkozni
♥ végre értelmes és hivatalos választ kapni arra a kérdésre, hogy milyen állampolgárságú lesz Ficánka
♥ aszalt sárgabarack és banán csipsz
♥ zsemlemorzsa és rántott brokkoli
♥ Game of Thrones
♥ E. szülinapi ajándékát már most beszerezni
♥ kitűző készítő kit

1 megjegyzés:

  1. hát ezeket szerintem jobb olvasni, mint a sajátjaimat :) sok-sok ilyet még!

    VálaszTörlés