2015. június 4., csütörtök

Bite

Amikor az általam olvasott kisgyerekes blogokon arról volt szó, hogy harap a gyerek, bölcsen bólogattam, hogy no, igen nálunk is előfordul, van ilyen. Akkor még nem tudtam, hogy amit, akkor harapásnak gondoltam, az puszán jelzés értékű simogatás. Mondhatni semmiség.

Mert, hát, harap. Mármint most. Hat fogával, mint valami jegykezelő lyukasztó. Nincs menekvés. Könyörtelen. Cukiskodva bújik, aztán mire észbe kapsz, már beléd is csimpaszkodik a fogaival, mint valami kobrakígyó. Nem sikíthatsz, mert akkor megijed, sírva fakad, aztán vígasztalhatom napestig. Nem lehet elereszteni egy durván kacifántosat sem, mert most vagyunk leszokóban az indokolatlan csúnya szavakról, hogy később már ne kelljen vigyázni.

Szóval, el kell neki magyarázni, könnybe lábadt szemekkel, hogy amit csinál az csúnya dolog. Nem harapjuk meg anyát, még akkor sem, ha a válla olyan szépen kínálja magát és pont szájra áll. Ha túl jól sikerül, a gyerek hüppögni kezd... ha túl rosszul, kiröhög. Nyilván a megoldás valahol a kettő között van, de azt még nem sikerült abszolválnom. E. szerint nincs ezzel semmi gond, mivel még senki sem látott olyan kamaszt, aki vállon harapta volna a kiszemelt lányt. Kicsit gyanús, hogy ezzel takarózott, mikor a hozzátáplálás miatt aggódtam vagy a szoptatás miatt, meg az együtt alvás miatt. Szerinte megint túlspirázom a dolgokat. Szerintem meg, ő még nem volt úgy istenesen megharapva.

3 megjegyzés:

  1. Nálunk is voltak harapdálások, most már nem annyira. Engem a csuklyás izmomnál kapott el mindig a kis bestia :) Tényleg marhára kell vigyázni, hogy reagálod le. Én olyan kiabálós fajta vagyok, úgyhogy amikor felkiáltok fájdalmamban, utána rögtön vigyorogva megnyugtatom Picurt, hogy nincs ám semmi baj! nehogy már elkezdjen pityeregni.
    Mostanában már inkább a lábon harapás jellemző. Feláll a nadrágunkba kapaszkodva és akkor a mit sem sejtő felnőttet jól térden harapja :D
    Alapvetően mi jókat röhögünk az ilyeneken, ezek csak múló dolgok, hamar kinövik :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy kinövi, mert mostanra teljesen bizalmatlan lettem a cukiskodásaival szemben. Ma reggel is combon harapott, pedig az hittem csak belém akar kapaszkodni. A hasamon is van már egy harapás. Itt az ideje, hogy kinője.

    VálaszTörlés
  3. Ah, én mindig mondom, hogy a kisgyerek olyan, mint egy kiskutya, de mindenki csak röhög rajta... :)

    VálaszTörlés