2015. június 6., szombat

Swimming

Nyilván, hogy úszás óra előtt egy nappal lett kötőhártya gyulladása Ficánkának. Tudja a fitty, hogy mitől. Nem vagyok túl boldog tőle. Főleg, hogy szemcseppet kapott, napi négyszer, egy csepp. Már csak be kéne adni. Tudtam, hogy kemény menet lesz, de azzal nem számoltunk, hogy az amúgy is kényszermozgásos gyerek hirtelen képes legalább tíz kezet és lábat növeszteni, miközben a feje úgy pörög, mint az Ördögűző kislányának és persze úgy üvölt, mint akit nyúznak.

Beadtuk és ma reggel is. Hősök vagyunk, nem vitás. Fic itt fekszik mellettem, teljesen kidőlve a rákényszerített traumától. Az úszásoktató meg küldött egy smst, hogy ma mégsem lesz úszás, mert baj van a medencével. Szerintem összebeszélt Ficánka dokijával. Nincs mese, amint felébred újabb csepp következik. Jövő héten pedig kirúgjuk a medence oldalát! Juhhé!

2 megjegyzés:

  1. A gyerekorvosunk javasolta, hogy csukott szemmel csoppentsunk. Úgy értem a gyerek szeme legyen csukva, merthogy 2 dolog zavarja oket: hideg a szemcsepp és a közeledő tárgy látványa, így mindkettőt ki lehet védeni. Jobbulast Ficankanak!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés