2011. december 10., szombat

Horoscope


Tavaly év végén Zs. vett egy horoszkópos könyvet 2011-es évre. Minden barátnőmnek gyönyörűséges, szépséges évet ígértek, nekem viszont egy kalap szart, egy hatalmas lófasszal megfejelve. Haláleset, munkahely elvesztése, fostalicska munkahely utána és a végre ... nem írom le, mert pont az most jelen pillanatban egyenlő lenne a világvégével (holott az csak jövőre lesz...).

És pont így, ahogy le van írva, egészen idáig, megtörtént. Az utolsó is, de a természet erősebb volt kétszer is, szóval ezen most vagy elkezdek nagyon aggódni vagy (és ez lesz a megoldás) elkönyvelem annak, hogy most nincs itt az ideje, és ezt a természet is tudja.

Most egyébként lehetne jönni azzal, hogy bevonzottam és rosszul alkalmaztam a Titkot, de komolyan annyira koncentráltam, hogy még az idén találjak egy olyan munkát, amiben teljes és egész lehet az életem és fityiszt mutassak az asztrológiai előjelzésnek. Nem sikerült. Így nem tehettem egyebet, mint megvettem az idei évre szánt könyvet és minden erőmet összeszedve elolvastam a rám vonatkozó rész.

Úgy kezdi, hogyaszongya:
"A 2012-es esztendő minden Ikrek jegyében született ember számára rendkívüli fontosságú. Ugyanis az év közepén a nagy szerencse, valamint az emberi törvények bolygójának tartott Jupiter átlép az Ikrek jegyébe. Ami arra utal, hogy sokan fognak házasságot kötni, vagy összeköltözni, még többjük köt fontos szövetséget, amivel a nehéz helyzetek könnyebben átvészelhetők. Azt is mondhatjuk, hogy az Ikrek jegyéken születettek közül 2012-ben többen mondatják azt, megtalál(ták)ják igazi önmagukat."

Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy ez most ugye jót jelent?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése