2011. december 18., vasárnap

Party-animal


Az úgy volt, hogy péntek reggel beestem az ágyba egy húzós éjszakai hegesztés után. Aludtam két órát, mikor is A. ébresztett, hogy most zárszerelés lesz, meg fúrás-faragás. A fúrás-faragást még élveztem is, az pedig, hogy a zár is meg lett végre csinálva a millió éves bejárati ajtón csak hab volt a tortán.

Ezek után A. elfuvarozott Székesfehérvárra, Molytalálkozóra. Katrincával találkoztam a buszvégállomáson, ahonnan átgyalogoltunk először a postához, majd a könyvtárhoz, ahol kezdődött a hajótörés. Mert, hogy azt játszottuk, hogy egy hánykolódó hajón vagyunk, vészesen fogy az élelmiszerünk és valakit fel kell áldoznunk. Szerencsére egész sokáig húztam, lévén, hogy én voltam a hajó szakácsa. Aztán az a kacér ápolónő összeszűrte a levet a hajó kapitányával és együttes erővel kivágtak engem is. De így legalább nem nekem kellett felnevelnem a hét éves unokát.

Könyvtáras molyolás után forralt boroztunk a Főtéren, ami valami isteni volt. Erdei gyümölcsös mennyei manna. Majd átsétáltunk a Műhelybe, ahol szintén forralt bor és még több kicsi moly. Sajnos nekem viszont ment a buszom, így könnyes búcsú és jobbra el.

A laktózallergiában az a rossz, hogy ha olyan súlyos, mint nekem, akkor bizony az alkohol is gáz, de annyira, hogy az éjszakát újabb mínusz két kilóval zártam. Így most az eredmény: 57 kg. Ami szerintem fos, jobb szerettem magam 60 kilósan. Arról nem is beszélve, hogy minden cuccom lóg rajtam.

Mivel a fél éjszakát a fürdőszobában sírva töltöttem, másnap gyenge voltam, mint a harmat, viszont megígértem Bahhának, hogy meghúzom a fülét szülinapja alkalmából, ezért aztán délután irány Pest. Rákóczi Pub, ami már nem is Rákóczi, hanem Elit, bár ettől még mindig ugyanaz a fapados kricsni marad. Ittuk a sört, fújtuk a füstöt, közben Bahha is beesett, aki megint rossz irányba ment, pedig meg is beszéltük, hogy FELÜLJÁRÓ. Komolyan.

Aztán jöttek még kedves meleg fiatalemberek és volt röhögés nagy. Sajnos én tovább nem mentem a buzibárba, mert az utolsó vonattal haza kellett jönnöm, mert éreztem, hogy a sör, koktél, bacardikóla összeveszik a tegnapi maradék forralt borral. Így hajnalban sikerült újabb két kilótól megszabadulnom. Az eredmény: 55 kg. Zsír. Akarom mondani, az nem sok maradt rajtam.

Az évre így be is fejeztem a féktelen, fejvesztett bulizást, jövőre veletek ugyanitt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése