2011. december 29., csütörtök

Faves of 2011


Simán kiegyeztem magammal, hogy nem tekintek hátra, már ami a rossz dolgokat illeti. Így álljon itt egy lista azokról a jó dolgokról, amelyek előrébb lendítették ezt az ócska, fos évet.
Első sorban, könyvek:
- Szerb Antal: A Pendragon legenda - Őszintén nem gondoltam volna, hogy ez egy ennyire vicces könyv és én eleve nem, vagy csak nagyon ritkán olvasok magyar írókat
- Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és irtó közel - A szeptember 11-i merényletről zseniálisan
Cormac McCarthy: Az út - Gyakran álmodom hasonlót
Dimitri Verhulst: Problemszki szálloda - Lásd az egyik lenti postot
Filmek:
- Jaco Van Dormael: Mr. Nobody - Húrelmélet, érzékenység, vágyak, elengedés, álmok, szerelmek
Robert Schwentke: Az időutazó felesége - Pont így, csak kicsit másként
Netről:
Polarbearman - Nincs nagyon mit hozzáfűzni, mentsük meg a jegesmacikat!
- The human experience - Szívem szerint minden embernek kötelezővé tenném a megnézését
Tv-sorozat:
Zen: Istenem, hát Rufus Sewell mindent visz
Game of thrones: Sokáig tartott mire behódoltam, de nem bántam meg. Ettől függetlenül a könyv írója jelentkezzen nálam egy körmösért.
Zene:
Zaz: Év eleje óta változatlanul, a kiscsajnak zseniális hangja van
Rogue Wave: Bírom a csávókat, és az összes videójukat
Charlie Winston: Ugyan ő Hibus szerelme, de azért egyszer látni akarom ezt a csávót élőben is
30 seconds to Mars: Nem kifejezetten bírtam eddig JL-t, de a zenéje és a bratyója meggyőzött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése