2011. december 28., szerda

I have a dream...


Próbálkoztam azzal, hogy aludjak, de éjféltől kb. fél kettőig ment, azután csak forgolódtam és nagyon szomjas voltam, aztán sóhajtoztam egy darabig, és rájöttem addig nem fogok tudni elaludni, amíg nem írom ki magamból, hogy megint borzasztóan hülye, ostoba liba voltam. Így most gyorsan leírom. Borzasztóan hülye, ostoba liba voltam, vagyok és leszek. (és most lefekszem)

Ennyi persze nem elég ám ahhoz, hogy megint az igazak álmát aludjam, így azt is muszáj lesz kifejtenem, hogy miért. Ott kezdődött, hogy szent karácsony ünnepén felhívott a barátnőm. Az. Elmesélte, milyen frankó is a karácsonyuk, de tényleg, majd közölte velem, hogy akkor ők - mármint ő meg a másik "nagyon jó" barátnőm - meglátogatnának 27-én este. Én pedig bár azt gondoltam, hogy elmehetsz te a jó büdös francba, azt mondtam, hogy rendben, persze. Hogy miért mondtam azt, hogy rendben, persze, ahelyett, hogy azt mondtam volna, amit gondoltam, nos, erre több teória is létezik:
1. nyilvánvalóan megőrültem
2. annyira mazochista vagyok, hogy ezt is mosolyogva vállalom
3. én mindig úgy képzelem, hogy úgy kell bánni az emberekkel, ahogyan én is szeretném, hogy velem bánjanak.

Ezek közül bármelyik tetszés szerint. De tényleg.

Így aztán jöttek. És hoztak kariajit is. Bezony. Kaptam egy aggasztóan ronda kerámia mézeskalács emberkét és egy riasztóan rettenetes műanyag hóembert, ami különböző színekkel és színátmenetekkel világít. Itt szeretném megemlíteni, aki netalántán még nem tudja 34 éves vagyok és van egy pont amíg egészen jól tűröm a giccset (pl.: bárányokat gyűjtök, komolyan), aztán van egy pont, ami után már nem. A kerámia mézeskalács emberkétől konkrétan sugárban hányok és a műanyag hóember is csak addig fog a lakásba tartózkodni, amíg meg nem mutatom A.-nak, mert ezt egészen egyszerűen látnia kell, mielőtt bevágom a kukába.

De nem is ez volt az, ami kivágta nálam a biztosítékot. (Igen, én egy rettenetesen béketűrő ember vagyok.) Hanem, ami utána jött. Ugyanis az első fél óra azzal telt, hogy mindegyikük felsorolta mit hozott neki a Jézuska.

Elöljáróban annyit, hogy alig egy hónappal a bevásárlókörutunkról hazafelé a "legjobb barátnőm" a kocsiban arról beszélt, hogy mennyire utálja azokat az embereket, akik csak a külsőségeknek élnek és minden nekik a látszat, mögötte meg nincs semmi érték. És nagyjából nem vett semmit még magának sem, mert jaj, hát nincs pénz.

Ennek függvényében karácsonyra a Jézuska hozott nekik: Doxa karórát (a legolcsóbb is 40 e ft, de nyilván nem azt kapta), wellness nyaralást, egy tabletet, swarovski nyakláncot, új androidos telefont, nagyon márkás parfümöt (ismétlem, naaaaaagyon márkás parfümöt)... stb. a többit nem írom le, mert nagyjából elveszítettem a fonalat, sokkot kaptam és meghaltam. És mikor rám került a sor és megkérdezték, hogy lám neked ezek után mit hozott a Jézuska, én csak ennyit tudtam elhaló hangon kinyögni, hogy: kööö...önyvet.

És ha ez még nem lenne elég, maradtak. Ittak teát, beszélgettek a munkahelyükről, a kutyáikról, a politikai helyzetünkről, én sokat nem tettem a beszélgetéshez, lévén, hogy a kanapé alá gurult államat kerestem az este hátralévő felében. Illetve hallgattam azokat a sületlenségeket amiket a világról és Észak-Koreáról összehordtak. Az egyik ilyen, ezt meg kell osztanom, muszáj, mert majdnem felröhögtem rajta, aztán meg mégsem, mert lásd a fenti három pont. - Ha beírod a google-ba, hogy észak-korea, akkor nem hoz ki semmilyen találatot, mert az észak-koreai kormány lefizette a google-t, hogy eltüntesse őket a találati listáról. (Könyörgöm mondja valaki, hogy az emberi butaság neki is annyira fáj, mint nekem.)

Szóval, hallgattam, miközben szentül megfogadtam, hogy legközelebb azt fogom mondani, hogy elmész te a jó büdös francba és nem az, hogy rendben, persze. Az igazság azonban a fent leírt három pontban rejtőzik, meg még annyi kiegészítésnek, hogy én egy borzasztóan hülye, ostoba liba voltam, vagyok és leszek is.

Illetve ezt még ki kell írnom magamból és durván csúszásban vagyok két nappal, de hát a fangörlök élete nem csak játék és mese...
Happy B-day Jared Elf Vampire Leto!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése