2013. július 12., péntek

Breaking back

E. végtelen szeretetének köszönhetően lerokkantam. Történt ugyanis, hogy tegnap nagyon-nagyon későn jött haza, ettől borzasztóan rosszkedvű és nyűgös volt, amit úgy próbáltam meg orvosolni, hogy cuki vagyok kedvesen vígasztalom, mivel már itthon van és felejtse el az összes idiótát, akivel dolgozik. Cserébe ő nyom egy puszit az orromra, átölel, megszorongat és jobb lesz a világ. Tegnap viszont az átölel és megszorangatnál azt mondta a hátam, hogy nyekk és reccs... majd 10 percig csak aprókat tudtam lélegezni, derékszögben meghajolva. 10 perc után szerencsére már tudtam feküdni is, ebből már tudtam, hogy megmaradok.

Ma viszont borzasztóan nehezen mozogtam, ezért is esett rosszul, mikor megkaptam a listámat, rajta az összes buzi nagy szobával. Viszont piszok mázlim volt és még ebéd előtt kész lettem 3 szobával, így délutánra maradt a maradék három. Nem hazudok, voltak gyenge pillanataim, mikor azt hittem ott maradok az ágy mellett sírdogálva. Illetve volt, hogy a fürdőszoba padlóján üldögélve talált rám a főnököm, igaz egy szava sem lehetet rám, mert éppen a tusfürdőt töltöttem fel. Éppen végeztem az összes szobámmal, mikor Tomek rámcsörgött, hogy a másik csajszi el van csúszva két szobával, kellene neki segíteni. Így hat szoba helyett kénytelen voltam 7-et megcsinálni, csak egy kicsit lett tele a tököm mindennel. Most először emeltem fel a szavam, mert marhára nem értem, hogy én mindig mindenkinek segítek, nekem meg soha senki és ha meg mégis nagy ritkán segítséget kérek, akkor meg mindenki meg van sértődve. És hiába adott igazat a főnököm, tudom, hogy ezen a dolgon nem fogunk tudni változtatni, mert vannak egyesek... és vannak kettesek. Én pedig örök kettes maradok.

Éppen ezért borzasztóan hálás vagyok, hogy holnap offos leszek és utána hétfőn, kedden is, mert ez azt jelenti, hogy kicsit pihenhetek. Illetve holnap nagy nap lesz, mert E.-vel kirándulni megyünk, messzire. Lesznek róla képek is, amennyiben reggel meg tudunk mozdulni. 

1 megjegyzés:

  1. Szegénykém, jobbuljál gyorsan. És azt meg felejtsd el hogy kettes vagy! Number one vagy, a kettesek azok akiknek mindig segítség kell..Nem érdemes szót sem pazarolni rájuk!

    VálaszTörlés