2015. október 16., péntek

Our problem is your problem

Annyira borzasztóan betegek vagyunk mindhárman, hogy zombiként közlekedünk a házban, zsebkendővel, mentolos inhalátorral felfegyverkezve. Ficánkának ez az első komolyabb betegsége, nem alszik, nem eszik, nem iszik, csak a sziszi, ami jó. Hangja, mint Darth Vader-é, szerencsére a kedve jó és édesen kéri a gyógyszereket, amit kap: dindin Nya! Igen, a Nya az én vagyok, gondolom az anyából megkaptam a végét. Dindin pedig a dinner rövidítése. Okos kis nyuszikánk van, aki nem melleseleg elkezdett járni. Vagyis ez fura, mert már augusztusban tett önálló lépéseket, meg azóta többször, de láthatóan nem érdekelte vagy nem tartotta elég gyorsnak. Most viszont tényleg jár, nagyjából minden gond nélkül. Boldogság, happiness, csak ne lenne takonnyal tele a fejünk.

Tegnap E.-t felhívta a húga, hogy a kamaszfia füvet szív, zokogott egy órán keresztül, hogy lássa be E., ezért nem mehetünk Bristolba, mert a család szét fog esni, a gyerekei drogoznak, a férje meg fog halni, ő meg egyedül marad az öreg szüleivel. Szerettem volna azt mndani, hogy ez nem a mi problémánk, de E. mindenkit meg akar menteni, így Sal átjött hozzánk, itt maradt egész éjjel. A srácok felzabáltak minden édességet, horrorfilmet néztek és dumáltak az élet dolgairól, drogokról is. Aztán persze bevallotta, hogy füvezik, persze csak alkalmanként,  meg nem fog rászokni... de igazából mind tudjuk, hogy megy ez. Értem, hogy min megy keresztül, de ezt a dolgot mi nem tudjuk megoldani az anyja és apja helyett, hiába tölt velünk egy napot, ez nem így működik.

Szerencsére a terv még mindig ugyanaz. Nagyon szeretném, ha most valóban mellénk állnának az égiek. Még 15 nap és elkezdhetjük.

8 megjegyzés:

  1. Én annyira nagyon szurkolok nektek! Most már nem szabad semminek közbe jönnie (és ne hagyjátok magatokat!!!).
    Jobbulást! Ezek szerint nem bárányhimlő?
    Na, ha Ficánka elindult, nem sokára úgy fog szaladni, mint a nyúl :) Én is egész nap egy nyulat kergetek a lakásban. Egy Duracell-nyuszit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Torokgyuszi :( A pöttyök teljesen elmúltak, láza még van, de már kifele megyünk belőle.
      Ujjak keresztbe...

      Törlés
  2. Hát igen, ez nem a ti problémátok. Mi ugyanezt éljük át. Ide küldte Zazie tesója a fiát, mert kezelhetetlen, és arcátlan is, de mi oldjuk meg. Az anyja meg mindig megosztja velük, hogy moyst, hogy nem kell a fiára költenie(mert ugyan miért küldene pénzt segítségnek?) mennyire sokat tud magára költeni.. najó hagyjuk...

    VálaszTörlés
  3. Tartok tőle, hogy nálunk is ez lesz... tényleg és anyukát abszolút nem érdekelte, hogy a srácnak egy totál új nyelvet, kultúrát kell megszoknia? És mit szól, hogy hamarosan eggyel többen lesztek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy ívben.... :) nem kérdezi hogy vagyok, mi van velem, mintha nem is tudna róla. Nem érdekelte, hogy mi van a fiával mert "jó kezekben van" azóta a legtöbbet hallott mondat tőle, hogy "végre van időm és pénzem is magamra. Végre megvehettem ezt, végre beiratkoztam arra,..." csodás! Pedig alapból tök szerethető..

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Nem baj, ha más a véleményem?:-))) Egyrészt nem a ti gondotok persze, megoldanotok sem kell. De ha tudtok azzal segíteni, hogy meghallgatjátok? Nem erről szól a család? Hogy segítjük, támogatjuk egymást? Nem ezért örülünk, hogy van testvérünk? Nem jó, ha nektek esetleg elmond olyanokat is, ami a szüleinek nem mondana el? Ha ő is tud kihez fordulni? Ha a ti gyereketeknek is lesz egy hátországa?

    Csak azért írom, mert amikor az én kisfiam meghalt gondolom az én testvéreim is úgy gondolták, hogy nem az ő problémájuk (amúgy persze nem, tényleg), pedig nagyon jól esett volna, ha próbálnak segíteni, akár csak annyival is, hogy meghallgatnak. Vagy elviszik a többi gyereket sétálni, vagy hoznak kaját, hogy ne kelljen főznöm, vagy bármi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj. :) Csak azt tudnod kell, hogy bár nem írtam róla, a srác gyakorlatilag árnyéka E.-nek. Mármint volt, csak az apja nem nézte jó szemmel és szétbombázta őket. Mert a srác gyakorlatilag E.-t nézte apjának. E. huga és a férje világa csak a pénz körül forog, a gyerekeket is pénzzel jutalmazzák, szeretet helyett. Azt már írtam korábban, hogy igazából a nagyszülők nevelték, nevelik a gyerekeket. Ilyen háttérrel sajnos nem csoda, hogy ez történt. Láttuk az előjeleket, szóltunk, beszéltünk velük. Leráztak, hogy hülyék vagyunk, ne magyarázzunk bele. És most itt van. És nesze, old meg.

      Törlés