2015. október 12., hétfő

We luv ya NHS

Reggel az orvosnál kezdtünk, mert Ficánka hétvégén lázas volt és maratoni napközbeni alvásokat rendezett, amit egyébként soha sem szokott. Annyira nem, hogy a hosszú (3 óra), mozdulatlan együttalvástól beállt a derekam, mondjuk nem panaszkodom, mert mióta gyerekem van még nem aludtam három órát egyben. 

Aztán persze rájött hogy ő mégsem ennyire jó alvó, ezért hétfő hajnalban durva cirkuszt eresztett meg, ami eredményeként tiszta véraláfutás belül a szám és az állam. Tiszta szerencse, hogy az elülső fogaim még megvannak, volt párszor olyan érzésem, hogy most veszítem el őket. Mielőtt még mindenki azt képzelné, hogy verjük a gyereket, le kell szögeznem, hogy semmi ilyen nem történik, csak valami furcsa, szerencsétlen véletlen miatt folyton lefejel, miközben a csapkodva, kalimpálva felébred. Ennek eredményeként éjjel E. helyén aludtam, miközben ő ölelte át Ficánkát (és állt be a dereka), és próbálta megnyugtatni, több-kevesebb sikerrel.

Reggelre aztán fura pöttyök jelentek meg a pocakján, ami miatt végül elmentünk az orvoshoz. A doki jó alaposan megvizsgálta, kicsit pirosnak találta a torkát, majd közölte, hogy biztosan valami vírus. Mutattam a pöttyeit is, közölte, hogy szerinte biztosan nem bárányhimlő, hanem valami vírus. Majd felderült arccal hozzátette, hogy a bárányhimlő is egy vírus. Szóval, most ott tartunk, hogy figyelnünk kell a pöttyeit, mert lehet, hogy bárányhimlős. Ha nem, akkor vírus. Remélem mindenkinek átment a dolog lényege.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Lehet, hogy háromnapos láz, ami annyit tesz, hogy 3 napig lázas a gyerkőc, majd kipöttyösödik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondoltam erre, felvetettem a dokinak is, amire szintén az volt a válasz, hogy az is vírus. Nah, ezért szeretünk itt dokihoz járni, olyan csuda értelmesek. :D

      Törlés
    2. Hidd el, nem csak ott, ő legalább a vírusban biztos :D Nekem a rózsahimlőmre mondta a doki, hogy a láztól vannak kiütéseim, a gyerkőc seborrheás dermatitisére pedig a gyerekorvos annyit mondott, hogy allergia... Még azután is, hogy bőrgyógyász látta, komolyan vicc :D

      Törlés
  2. Ha bárányhimlő, azt hamar észre fogod venni, ugyanis rohamtempóban jönnek ki a pöttyök mindenhol és szépen átalakulnak gennyes kiütésekké.

    VálaszTörlés