2012. január 25., szerda

My secret life


Kellene írni egy új titkos blogot, hogy milyen erők is munkálkodnak a felszín alatt. Mert bizony zajlanak a háttérben dolgok és ha nem is pörögnek 100%-on, azért bizony lassú víz partot mos. És az is van, hogy közben nagyon bizonytalan vagyok és gyakran sírok, de ez nem újdonság. És még az is van, hogy közben valahogy nagyon öreg lettem. Hogy mi a fene van, azt nem tudom. Pedig tegnap este is egy olyan csaj mellett ültem, akit simán 40something-nak néztem és közben kiderült, hogy egy idősek vagyunk. Én pedig tükörbe nézek és itt van ez a csaj, vörös borzas hajjal, tinipattikkal, frankón 25-nek kinézve és közben pedig belül valahogy nagyon öregnek érzem magam. Mintha a tükörben csak egy kedves káprázat lenne, hogy ne fájjon olyan nagyon az öregedés. Hallgatom a soron a huszonéves csajszik fecsegését szerelemről, bulikról, csalódásokról és nekem csak az jár a fejemben, hogy én már ezeken rég túl vagyok. Szeretek, viszont szeretnek, már nem nagyon járok bulikba, nem is érdekel és nyilván csalódnék, ha A. most hirtelen kilépne az életemből, de nem hiszem, hogy akkora tragédiának élném meg, mint huszonéves kiscsajként.

Valahogy belül történt valami, talán ez is azt mutatja, hogy ideje új életet kezdeni, továbblépni. És íme újabb bizonyíték, hogy soha nem fogok felnőni, hiába is öregszem idebent, a tükörnek van igaza odakint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése