2012. január 28., szombat

Love to do


Naszóval, az utóbbi időben aránytalanul sok olvasnivalóm támadt. Először is ott van a molytól molynak kihívás, ami miatt M. könyveit olvasom, szerencsére az ízlésünk nagyjából hasonló, így két év alatt csak kb. 10 könyvet kell majd elolvasnom, ami igazából nem is túl nagy falat. És tervben van még millió egy kihívás is, amire jelentkeztem, nem is tudom mit gondoltam...

Aztán még ott van, amit folyton kölcsönkérek, a Titok. Minden alkalommal naaaaaaaaagyon alaposan átolvasom és kérem az Univerzumtól a tutit. Igazából csak arra kéne már végre rájönnöm, hogy MI is a TUTI?

Elkezdtem a Harry Pottert angolul, a harmadik könyvvel kezdtem, mert azt imádom a legjobban és Lomb Kató is azt tanácsolja, hogy azt olvassuk idegen nyelven, amelyik érdekel. Engem egyébként még sok más könyv is érdekelne angolul, de úgy érzem a tudásom igencsak hiányos.

És még volt utókarácsony is, minek keretében megkaptam Merlétől Mesterségem a halált. Katrincától kaptam és annyira nagyon örültem neki, hogy ő volt a FMK molyangyalom, hogy örömömben még a buszt is lekéstem és aludhattam nála. Illetve nem csak a molytali volt frankó, hanem az utána következő italozás. Szeretném elmondani, hogy imádom az olyan mondatokat, hogy: Szia, te mit tanulsz? Mert ilyenkor mindig rájövök, hogy a tükörnek van igaza és ilyenkor még az van, hogy szívem szerint örökbe fogadnék minden taknyosorrú 16-18 éves kisfiút, még akkor is ha full részegek. És szeretek olyan dolgokról is beszélgetni, mint: szerintetek az gáz, ha a pasik soooooooooookáig néznek a csajok után? Egyébként nem, én is naaaaaaaaaagyon sokáig nézek meg srácokat, főleg, ha cukik, vagy ízlésesek, vagányak, lököttek és egészen egyszerűen jó néha nyálat csorgatni, nah...

Aztán még Újévtől kölcsönkaptam egy elképesztően fura könyvet, a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei-t, amiben olyan képek vannak, amitől eldobod az agyad, köré pedig egy történet van vonva, amiről még nem tudok semmit, szóval shhhh...

Én szeretek olvasni, szeretem, ha fiatalnak néznek, szeretek buszokat lekésni, szeretek Tin-tin frizurájú srácokkal beszélgetni, szeretek nevetni, szeretek könyveket szaglászni, szeretek... szeretek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése