2011. október 5., szerda

The bucket list


Alakul a fő csapásirány, mármint ami "A bakancslistát" illeti. Irtózatos nagy levelezésekbe bonyolódom ismeretlen emberekkel, angolul, magyarul. Egyébként meg kell említenem, hogy most már én is tapasztalom George Mikes (angliai magyar író vagy magyar származású angol író, "Siklóson igen kevés jeles angol író született...") elméletét, miszerint "az egész világ magyar" vagy legalábbis valami kapcsolata tuti van Magyarországgal. És megdőlni látszik az a teória is, hogy magyar magyarnak farkasa. Neeem, ez így nem igaz, legalábbis azokkal, akikkel beszéltem A bakancslista ügyében mind nagyon rendesek és kedvesek voltak, illetve segítettek, segítenek. Szóval, van remény.

Közben dühöngök, hogy nincs bécsi koncertje a DSLZ-nek, viszont van már új albumuk. Egyébként gondolkodom azon is, hogy egy koncertjüket felveszem A bakancslistámra CS-gel megfejelve, mert az úgy már kihívás. Lehet persze, hogy sokat akar a szarka effektus van és simán belebukom ebbe az egészbe. De egyenlőre tényleg rengeteg kedves, önzetlen emberrel méleztem, cseteltem A bakancslistával kapcsolatban, így pozitív gondolkodásom szerint csak jól jöhetek ki belőle.

Hogy Hibus kedvéért filmeket és könyveket is említsek, felfedeztem magamnak Salman Rushdie indiai írót is, akire a Sátáni versek című műve miatt kimondták a fatvát. Beszereztem tőle négy könyvet, ebből A Hárún és a mesék tengerét már el is olvastam. A fickó szerintem egy zseni, úgy tud mesélni, mint a régi nagy mesemondók, kicsit Neil Gaimannel és Terry Pratchett-tel keresztezve. Ha a többi könyve is olyan jó lesz, mint Hárún, akkor Kurt, Gerry, Neil és Robert mellé bevéshetem Salman nevét is a nem létező szívtetoválásomba a felkaromon.

Illetve külön megint csak Hibus kedvéért megemlítenék egy filmet is, amit nem elég egyszer látni, kb. milliószor újranézős és most már abszolút personal favorite színész, zenész és egyéb -ész szerepel benne, naná, hogy Jared Leto. Aki szerintem egyébként nem is létezik, csak a csúnya amerikai médiabirodalom találmánya kb. mint Patrick Bateman az Amerikai pszicho-ból. (És persze, hogy abban is szerepel...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése