2013. január 15., kedd

Fact


Az elmúlt napokat nagyban megkeserítették a blog.com szerverleállásai, megint csak el kellett gondolkodnom, hogy itt akarom e folytatni, vagy költözzek máshova. A helyzet az, hogy millió blogos oldalt végigböngésztem, de egy sem tetszett igazán, aztán pedig elkezdődött 3 napos közös off-unk E.-vel és bevallom őszintén a dolog ki is ment a fejemből. Mire visszatértem megint a valóságba a blog.com megjavult, ellenben ac blogszünetet tart, bahha már hónapok óta nem posztolt, KriszArt is csak néha nyom egy-egy posztot, szóval kezdek komolyan elgondolkodni a blog szükségességén. Arról nem is beszélve, hogy nálam is hetek telnek el a bejegyzések között.
Persze valahol tudat alatt tudom, hogy szeretem a blogom és folytatni fogom, csak valahol most egy kicsit frusztrál az, hogy nyilvánosság van, nekem meg most leginkább az érzelmeimről lenne kedvem írni. Vagy hát igazából ez nem is igaz, mert bár blogot írok, nem vagyok egy kitárulkozós fajta. Szóval nem fogok olyanokról írni, hogy pillangók vannak a gyomromban, hogy megvolt az első összezördülésünk, ami egy hihetetlenül hülye félreértésből adódott, hogy tele vagyok kék-zöld foltokkal. Pedig biztos nagyon érdekes lenne, ti meg nagyon örülnétek neki.
Legyen elég annyi, hogy jól vagyok a kapcsolatomban, amit szerelemnek nevezünk. Gyötrődöm, mert keveset vagyunk együtt és hiányzik, ha nem találkozunk. Az első összezörrenésünk után egyikünk sem tudott aludni, viszont reggel sikerült mindent tisztázni, azóta pedig minden rendben van. Új ágyunk van, ami buzi magas, én pedig kicsi vagyok és ügyetlen. A többit szerintem összerakjátok magatok. Lám-lám és gyakorlatilag leírtam, hogy mi is történt velem az elmúlt napokban.
A lényeg csak annyi, hogy ne tessék aggódni, jól vagyok. Holnap pedig lesz vicces bejegyzés is, ígérem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése