2012. május 1., kedd

About IQ


Az elmúlt két órában megnézetem a The last enemy utolsó részét, és kitöltöttem egy halom IQ tesztet a film közben. Mindegyikre 45 percet jelölt, én átlagban 15 perc alatt oldottam meg őket. Úgy, hogy ha olyan feladat van, amit számolni kell, akkor eleve passzolok, vagy tippelek, mert a számokkal hadilábon állok. Kb. úgy vagyok velük, mint a diszlexiás a betűkkel, ha meglátok egy számsort, vagy számokat, az agyam kikapcsol és egy nagy masszív szarkupaccá változik a fejemben. Viszont így is kijött átlag 123-as IQ, ami azért valljuk be nem olyan rossz. Mi lett volna, ha még számolni is tudok? Az utolsó rész végét egy borzasztó cliffhangerrel zárták, ami miatt most gyűlölöm a BBC-t. És utálom sírni látni Benedict Cumberbach-t, mert akkor automatikusan én is sírok. Vagyis ez így nem igaz, én automatikusan sírok, ha bárkit sírni látok. Szerintem az érzelmi intelligenciám gyakorlatilag nem is mérhető, vagy az abnormális kategóriába tartozik. Nem is akarok tudni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése