2012. május 19., szombat

The girl who never learn her own fault


Nos, az nem is úgy volt, ahogy. Igen, most magyarázom majd a bizonyítványom, de én tényleg nem így akartam. Az van, Krisz barátnőm, aki gyönyörű, okos és modellként dolgozott kamaszként, most pedig a másoddiplomáját teszi le pénzügyi szakon. Ezzel csak az akartam érzékeltetni, hogy valóban okos és szép, nem a levegőbe beszélek. Szóval, Krisz barátnőm babát vár. Ez egyébként irtó nagy szó, mert ők még egy darabig nem akartak babát, erre tessék, most már egy igen hetyke pocak birtokosa.

Megbeszéltük, hogy találkozzunk, egy üveg kóla mellett kitaláljuk mi is az élet értelme. Legalábbis én így gondoltam. Krisz viszont, aki született jótevő, elhatározta, hogy ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy kibéküljek az öribarimmal.

Meglátott, és a nyakamba borult. Én pedig zavartan eldadogtam, hogy boldog szülinapot. Aztán pedig leültünk és elmesélte milyen borzasztó körülmények között élnek ők most és jajjjjj, mennyire nagyon rossz neki. Majd többször is elmondta, meeeeeeeeeeennyire szuper anyuka lesz Kriszből. Később pedig megtudtam, hogy az életem hogyan is fog a jövőben még inkább félrecsúszni. Tanulságos este volt.
Nem akarok messzemenő következtetéseket levonni, mert én vagyok a lány, aki soha sem tanul a hibáiból. Tehát nyilván az életem is félre fog csúszni, megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése