2012. május 17., csütörtök

Running jump


Ez egyébként egy Edmund nevű angol popbanda dala. Tudom, hogy nagyjából fogalmatok sincs miről hadoválok és az sem segítene, ha megpróbálnám elmagyarázni, mert menthetetlenül bezavarodnék Dokik és Pondok zseniális világába, és a britpophoz való furcsa viszonyomba. Fogadjátok el, hogy nekem sokat jelent, és a poszt végén megtaláljátok magát a dalt is.

Maga a poszt egyébként arról fog szólni, hogy semmiről. Mert most van az, hogy nem írhatok semmit semmiről, hiába hogy ez az én blogom. Mert akkor megbántok embereket, amit viszont nem akarok, így hallgatok, vagy csak féligazságokat mondok. Illetve ferdítek, ami szerintem nem egyenlő a hazugsággal, ez csak egy icipici füllentés azért, hogy mindenkinek jobb legyen. Persze azért szögezzük is le gyorsan, hogy ez az állapot nekem sem jó. Utálom, hogy ilyen helyzetbe kerültem, nekem sem könnyű. De azért szeretném, ha mindenki erősen fókuszálna a dal ezen mondatára:

"But I’ll find out if I take a running jump..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése