2012. október 6., szombat

Two faces city


Reggel a szokásos egy órás buszút valami meglepő és váratlan fordulattal csak fél órámba került, így leszállva az Oxford Circus-on arra az elhatározásra jutottam, hogy besétálok a munkahelyemre. Végigsétáltam a Regent Streeten, rákanyarodtam a Piccadillyre, integettem egyet az Erosz szobornak, elcaplattam a Haymarket lovai előtt, átsétáltam a Trafalgar Square oroszlánjai előtt, kikerültem a szökőkútjait, végigfutottam a lépcsőkön, megcsodáltam a National Gallery oszlopait, St. Martin-Fields Church kecses sziluetjét, majd a National Opera következik mielőtt beléptem volna a munkahelyemre.
Itt a turisták által sűrűn látogatott környékeken, ma kora reggel egyedül voltam. Egyes egyedül. Egyedül sétáltam át a Trafalgar Square-n, a Piccadilly-n… Mintha nem is az emberektől nyüzsgő Londonban jártam volna. Ott ahol tömeg, zaj, kavalkád van nap, mint nap, most csend és üresség fogadott. Fülemben Mumfordékkal, arcomon mosollyal tettem meg az utat, ilyenkor úgy érzem igazi londoni vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése