2012. augusztus 13., hétfő

Get some social life


Akkora nyilvánvaló baromságra készülök perceken belül, hogy ennél nagyobb bakot gyakorlatilag nem is kell már lőnöm itt Londonban. Viszont egy életem, egy halálom én bizony megpróbálom. Legfeljebb kaptok egy kellően vicces posztot, azok mostanában úgyis hiányoztak a repertoáromból. Persze előtte még buszozom két órát, hogy teljes legyen a kép. Vicces lesz, na.
Egyébként arról valahogy elfelejtettem írni, hogy tegnap voltunk a Természettudományi Múzeumban, ami akkora, hogy gyakorlatilag semmit sem láttunk belőle 5 óra alatt, pedig néhány termen így is csak átrohantunk. Természetesen ez is ingyen van, komolyan ami zsír ebben a városban az mind ingyen van. Ez azért némileg kompenzálja a közlekedés és a szállás ár döbbenetesen hatalmas árait. Egyébként nem csak a parkoktól vagyok oda meg vissza, hanem a múzeumoktól is, ha ezt esetleg nem vettétek volna észre. A Természettudományi Múzeumban pl. voltak dinók. Megveszek a dinókért. A gagyi kékbálna viszont nem tetszett, ahogyan a kibelezett púpúteve sem. Maga az épület viszont toronymagasan a legszebb múzeummá emelte itt Londonban. Igen, a British Museumnál is szebb.
Most viszont mennem kell. Így múlik el egy világ dicsősége. Ujjak keresztbe. (Nem, nem álltam kurvának…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése