2012. július 5., csütörtök

If something doesn't kill me, that's make me stronger


Rapcheeval megegyezve, most e szerint az elv mentén halad az életem. Mármint "ami nem öl meg, az erősebbé tesz". Egyenlőre egészen jól haladok, hogy teljesítsem. Igazából az sem zavar, hogy 3 hete eltörtem a nagylábujjam. Igen, tudom, jókor szólok. De a helyzet az, hogy már mondtam többször is: most azt várom, hogy leessen. Remélem hamar megtörténik, mert akkor már nem fog ennyire piszkosul fájni. Viszont a Felctor tök jó rá és attól jól is alszom, szóval alvás gondjaim nincsenek. Illetve jó lenne azt írni, hogy az allergiám gyógyul, de ugye ez nem igaz. És még mindig nem csökkent a zúzódások száma sem, szóval a sutaságom a régi.

Van szobatársam is, most már tényleg. Jó lenne azt írni, hogy egy hullámhosszon vagyunk, de nem. Viszont arról kellemesen el tudunk beszélgetni, hogy mennyire szar is nekünk. Végül is már ez is valami. Egyébként számomra teljesen értelmetlen, hogy már egy éve itt kint van, a 3. munkahelyét gyűri és nem beszél egy mukkot sem angolul. És nem azért, mert szégyenlős, mint én, hanem azért, mert tényleg. Az ilyeneken mindig elámulok.

Illetve ma beszéltem egy litván nővel, aki ott dolgozik nálunk. Nagyon aranyos volt, ahogyan próbált beszélni velem angolul. Megkérdezte, hogy mi a fenét keresek még itt, menjek egy kávézóba dolgozni, ne itt robotoljak. De szerintem az angolom annyira tré, hogy az borzasztó és mindig meglepődök, ha kerek egész mondatokban kellene beszélnem. Viszont a lovely, cheers, nice, brilliant, great már remekül megy. Lehet erre kéne alapoznom és elmehetnék mondjuk Jamie Oliver mellé "lovely-zónak".  Egyébként múltkor láttam az egyik éttermét és majd egyszer szeretnék ott enni, mert szimpi helynek tűnt. Bár nagyjából az egész világ szimpi helynek tűnik, ha az embernek van pénze. Mivel nekem nincs, így a világ egy sötét, zűrös kiszámíthatatlan hely, tele meredek lejtőkkel és szögesdrótokkal. Remélem holnaptól ez a szemléletem majd megváltozik és megkapom végre a bankkártyámat teli pénzzel. Az online bejelentkező kódomat és a pin kódomat már megkaptam, már csak a kártyám hiányzik, de nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése